Service & onderhoud

Het belangrijkste voor uw organisatie is dat u de focus kunt houden op goed onderwijs. Het meubilair moet hier ondersteunend in zijn en zeker niet verstoren. Binnen onze organisatie is iedereen er van doordrongen dat de lessen altijd veilig door moeten kunnen gaan. Dit betekent dat klachten niet alleen snel opgelost moeten worden, maar ook dat de afhandeling van de klacht soepel, zo geruisloos mogelijk, en indien nodig buiten lesuren gebeurt zodat iedereen zich kan blijven focussen op zijn kerntaken.
Binnen de garantie worden zowel materialen, voorrijkosten als arbeidstijd uiteraard niet in rekening gebracht. Buiten de garantie zullen wij hiervoor eerst een kostenindicatie maken voordat wij over gaan tot reparatie tenzij er direct opdracht voor gegeven wordt.
Wij werken met eigen ervaren servicemonteurs die de producten goed kennen en adequaat en snel kunnen handelen. Rini, van de servicedienst, maakt zelf de planning, is zeer ervaren en kan de prioriteiten in overleg met u goed inschatten. Mocht de nood aan de man zijn, zitten wij met de fabriek dicht in de buurt zodat er altijd iemand op zeer korte termijn langs kan komen.
Indien mogelijk zullen wij een reparatie in een vakantie of op een studiedag plannen zodat u geen last van ons heeft. Lukt dit niet, of is het een acute situatie en kunt u niet zonder het meubilair, dan zorgen wij uiteraard voor vervangend meubilair zodat de lessen ongestoord door kunnen.
U kunt uw servicemelding of nabestelling telefonisch, per email, of na bezoek melden bij uw projectadviseur of onze binnendienst. Zodra een melding binnenkomt wordt beoordeeld of het een acute oplossing vergt en dan stapt indien nodig direct iemand uit de fabriek in de auto.
Bij een normale urgentie wordt het ons KIM (Klachten inventarisatie management) systeem gezet met een uiterlijke oplosdatum. Deze meldingen worden zichtbaar bij de servicemonteur die dit inplant. In overleg met de school kan de uiterlijke datum aangepast worden omdat het in een vakantie uitgevoerd.
Speellokaal controle
Speellokaal controles zijn onmisbaar voor een veilige en kindervriendelijke speelomgeving. Als een van de oudste en bekendste producenten van speellokaalinrichtingen hebben wij een schat aan kennis en ervaring. Die expertise gebruiken wij dagelijks om in heel Nederland uitdagende én veilige omgevingen te creëren, voor plezierig bewegingsonderwijs. Dit alles vanuit de doelstelling een omgeving te creëren waarin kinderen veilig en uitdagend bewegingsonderwijs kunnen krijgen.
Wij leveren niet alleen de toestellen, we kunnen ook het onderhoud en de jaarlijkse controles voor u verzorgen. Dat doen we deskundig, grondig én efficiënt, jaarlijks meer dan duizend keer door heel Nederland. De controle en het onderhoud worden uitgevoerd door ons ervaren serviceteam.
Wilt u meer weten over onze controles, service, garanties en voorwaarden? Neem dan contact op via de e-mail of telefoon.

Stel je vraag...
Bel ons op of laat een bericht achter via ons mailadres info@schilte.nl.